lördag 4 maj 2013

Idag är vi extra glada!

För idag har Izzys valp Fia äntligen fått provat banan "på riktigt".
Hos Västerås Hundkapplöpningssällskap.

Matte Lotta fick se Fia springa ett kortlopp, med start precis utanför startboxarna. Tornet klockade och Fia var i mål på tiden 17.75. Det är riktigt bra, även för en hund som inte springer för första gången.

Jag är SÅ stolt över Lottas kämpande för att hålla Fia i sån fin form. Fia som, precis likt sina syskon, är mer eller mindre överenergisk ...på både gott och ont. :)))



1 kommentar:

  1. Så söt min, lilla juvel, som ger mig gråa hårstrån ibland.... <3
    Från sockersöt till supervacker!
    Jag vet, superego att skriva det "offentligt", men det kan inte hjälpas. Jag tycker ju det!
    Tack Katarina och Tommy för denna omvälvande hund!
    Kram / Lotta

    SvaraRadera